Barion Pixel

Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

1. Milyen termékek találhatók az oldalon, illetve milyen tevékenységgel foglalkozik webáruházunk?

A webáruházunk francia női ruházatot és kiegészítőket forgalmazó webáruház, így elsősorban a Hölgyeket célozza meg kínálatával, de Férfi vásárlóinkat is szívesen várjuk, hiszen alkalmakra, ünnepekre, ajándékba találhatnak nálunk ötleteket, amivel megkönnyíthetik a sosem egyszerű ajándék választást. 

2. Ha nem jó a méret, ki lehet cserélni?

Igen, természetesen, 14 nap áll rendelkezésre a cserére. A csere és visszaküldés folyamatáról a Vásárlási feltételek menüpont, Árucsere pontjában találsz bővebb információt.

3. Van visszavásárlási garancia?

Igen, természetesen, 14 napig indok nélkül elállhatsz a vásárlástól. Ez esetben a teljes összeget egy általad megadott bankszámlaszámra utaljuk vissza. A csomag visszajuttatásának költsége téged terhel.

4. Hol van üzletetek?

Jelenleg nincs üzlet, csak online vásárlásra van lehetőség. Ugynankkor, lehetőséged van személyes átvételre is, ebben az esetben próbálni is tudsz. A személyes átvétel helye Szentendre, előzetes telefonos vagy email-es egyeztetés szükséges hozzá. Telefonszám: +36203348566 email: info@parisboutique.hu

5. Fel lehet valahol próbálni a termékeket?

Igen, személyes átvétel esetén próbálni is tudsz, de ha erre nincs lehetőséged, kérlek nézd meg a mérettáblázatot, ami nagyban segíthet a vásárlásban és a megfelelő méret kiválasztásában.

6. Mi történik, ha nem tudom átvenni a terméket?

Ha nem tudod átvenni a csomagot, mert nem vagy otthon,  a futárral fel tudod venni a kapcsolatot, így ha értesítést kérsz, semmi probléma nincs. Írd nekünk megjegyzésbe a rendelésnél, hogy keressenek telefonon, mielőtt hozzák a csomagot, vagy amennyiben nem tartózkodsz otthon, válaszd kényelmes átvételi lehetőségeinket, a csomagpontokat, csomagautomatákat.

7. Mi történik, ha a rendelés leadása után mégis meggondolom magam, vagy módosítani szeretnék?

Ez esetben kérjük írj egy e-mailt az info@parisboutique.hu e-mail címre, vagy hívj minket a +36203348566 telefonszámon, vagy üzenj az oldalon található Kapcsolat menüben elérhető űrlap segítségével.

8. Mennyibe kerül a szállítás?

A Fizetés, szállítás és a Vásárlási feltételek menüpontok alatt találsz bővebb információkat a szállításról.

9. Biztonságos a Bankkártyás fizetés?

Teljes mértékben. Cégünk bankkártyás fizetési rendszere, a Barion, Magyarország egyik legmegbízhatóbb rendszere. A  tranzakciókról riportok készülnek, melyek bármikor visszaellenőrizhetőek. 

10. Tudtok segíteni abban, hogy milyen méretet válasszak?

Igen, természetesen. Bátran írj nekünk egy e-mailt az info@parisboutique.hu e-mail címre, vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a +36203348566 telefonszámon, ahol kollegánk áll rendelkezésedre és tud segíteni Neked.

11. Elrontottam a méretet, darabszámot, stb. Mit tehetek?

Kérlek, ha ezt még időben észrevetted, hívj minket telefonon a +36203348566 telefonszámon és kollegánk segít majd ebben. Amennyiben éppen nem vagyunk elérhetőek, írj egy e-mailt az info@parisboutique.hu e-mail címre, vagy üzenj az oldalon található Kapcsolat menüben elérhető űrlap segítségével.

12. Több termék vásárlásánál hogyan változik a szállítási költség?

Több termék vásárlásánál a szállítási költséget egyszer számítjuk fel, tehát nem kell többet fizetni a megjelölt szállítási díjaknál. Figyeld akcióinkat, hiszen meg is tudod spórolni a szállítási költséget amennyiben az akcióban szereplő vásárlási összeg felett rendelsz. Ez esetben a szállítási díj 0 Ft is lehet.

13. Kérhetem e későbbi időpontban a szállítást?

Igen, van lehetőség későbbi szállítási idő megbeszélésére. Maximum 5 napig tudunk elrakni egy terméket. Kérlek ezt vedd figyelembe rendelésnél.

14. Előrendelhető ruhák rendelésekor előre kell fizetnem?

Az előrendelhető ruháknál két verzió lehetséges:

  • 1. Értesítést kérek

A webáruházban leadott igény még nem jelent megrendelést. Előre fizetésre ilyenkor nincs szükség – csak jelezd az érdeklődésedet a termék iránt. Ezt a lehetőséget olyan esetekben kínáljuk fel, amikor a termék készlethiányos. Ezért fontos tudni, hogy az utánpótlás nem garantált. Amennyiben azonban újra elérhetővé válik a kívánt méret vagy mennyiség, azonnal értesítést küldünk – és csak ezután dönthetsz a megrendelésről.  

  • 2. Előrendelhető

Ebben az esetben a terméket kifejezetten a te kérésedre szerezzük be. A megrendelés véglegesítésével együtt azonban fizetésre is szükség van, hasonlóan a készleten lévő termékeknél (pl. azonnali online fizetés, előre utalás, utánvét Foxpost automatánál való fizetéssel, személyes átvétel - készpénzes fizetéssel). A szállítás azonban néhány nappal hosszabb időt vehet igénybe. 

Az oldal tetejére